spontane IT'er

Toon interesse

Introductie

Tussen 1997 – 2001 heeft hij diverse IT gerelateerde stages gelopen. Vlak na zijn laatste stage is hij gestart op de help desk. En zo is zijn carrière in de IT gestart. Via een bedrijf heeft hij bij diverse opdrachtgevers gezeten waar hij diverse ervaringen heeft opgedaan op de helpdesk. Na ruim 4 jaar gewerkt te hebben, krijgt hij de kans om te gaan werken bij een directe werkgever. Als medewerker Infrastructuur Ondersteuning is hij ingezet op de 1e lijn. Hij heeft zich daar mogen ontwikkelen tot 3e lijn support medewerker. Tevens heeft hij een project team begeleid voor de jaarlijkse uitrol van nieuwe pc’s (200-300 pc’s) en bijbehorende randapparatuur.

In 2008 vervolgd hij zijn carrière. Na 2 jaar gewerkt te hebben voor hen, start hij vervolgens bij een ander bedrijf. Ruim 5 jaar wordt hij ingezet als Support medewerker/ System engineer bij 6 verschillende opdrachtgevers. Hij start op de 1e lijn en ontwikkeld zich al gauw naar een 3e lijn medewerker.

Competenties zoals klantgericht, servicegericht, communicatief vaardig en oplosvaardig zijn hem op het lijf geschreven. hij is sociaal, maakt makkelijk contact met mensen en is ambitieus. Hij staat open voor het behalen van meerdere certificeringen en is flexibel inzetbaar.

Hij staat open voor detachering, een freelance opdracht en een arbeidscontract.

staat open voor

het behalen van meerdere certificeringen | systeem engineer

Ervaring & kennis

werkervaring:
3e lijn beheer
1e en 2e support medewerker
senior support medewerker
Incident coördinator
infrastructure ondersteuning
IT ondersteuning

Werkzaamheden:
beheren van ruim 300 Servers Windows 2008 R2.
op afstand support gegeven en indien nodig op de werkplek
support verleend en de 2003 servers (Vmware) beheerd voor alle dealers & retail omgevingen van Mercedes Benz
het beheren van de CMDB

Referentienummer: 000121

Toon interesse